poniedziałek, 13 lutego 2012

WYNIKI! WYNIKI!

Witamy Was oficjalnie na pierwszych wynikach w drugiej edycji konkursu. :)
Na samym początku chcę wspomnieć, że jesteśmy zdumieni nie tyle ilością zgłoszeń, ale przede wszystkim ich jakością. Otrzymaliśmy od Was 156 zgłoszeń. Oczywiście nie wszystkie były perfekcyjnie dopracowane, ale znaleźliśmy spośród nich kilka perełek. Naprawdę trudno było wybrać tę szczęśliwą 60, dlatego możecie być pewni, że jeżeli znaleźliście się w tym gronie, to macie unikalny styl i poświęciliście naprawdę dużo czasu Waszemu kontu, co zostało docenione właśnie przez nas. Całe jury zaangażowało się w przeglądanie Waszych kont, zgłoszeń. Było naprawdę trudno, o czym mogliście przekonać się sami, czytając news, który pojawił się wczoraj. Tak naprawdę decyzja była strasznie trudna i dotąd mam wątpliwości, czy dobrze wybrałam, ale to okaże się już podczas kolejnych etapów. Osobom, którym aż tak dobrze nie poszło możemy pocieszyć, że już mamy w planach prace nad kolejną edycję, ale najpierw musimy zająć się obecną. Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności i zaproszę do przeczytania listy 60 uczestniczek, przed którymi stoi cała przygoda z Fashion Top Model. (kolejność osób jest przypadkowa)

1. Bleach
2. Daria5
3. Gabryla_
4. Wiolet
5. Rulez
6. Checkitout
7. Pandora.
8. Paulusia1517
9. Ula11_2oo
10. Stamp_x3
11. Demkaaa522
12. Intelektualistka
13. Candydreamerx3
14. Paulina19a
15. Nowitka
16. Rooxi
17. Kiyoshii
18. Nora1999
19. Georgina.
20. Vessoga.
21. Kikaijas
22. Zabaxp
23. Wiktoria2001197
24. Brajna
25. Incaule
26. Mosia19
27. Naomi99
28. Disagree
29. Mint dropsik
30. Millanova
31. Asiam33
32. MIKRUSEK
33. Anastazja24
34. Ami.
35. Pastela
36. Dioxide
37. Diamoo
38. Knock
39. Stardolpl
40. Vickyy
41. Mania_19900
42. Jaredka
43. Zwyczajna_XD
44. Sunnydays
45. Dzaameliaa
46. Fate.
47. Mystlife.
48. Alfonsina
49. Chillin.
50. Libbe
51. MissShannon
52. Krystaliczna00
53. Dusika12
54. Beki
55. Woah.
56. Stuff
57. Limy.
58. Blanka ♥
59. Caaacek12
60. Angel of Darkness

Gratulujemy zwycięzcom. Jesteśmy pewni, że świetnie poradzicie sobie w konkursie i uczynicie go ciekawym, walcząc zacięcie, bo tutaj nie ma miejsca na słabe prace, rezygnacje, to konkurs dla najlepszych. W czwartek  pojawi się już oficjalna informacja, dotycząca Waszego pierwszego zadania w formie notki. Bądźcie czujni i gotowi.
Dobranoc.

48 komentarzy:

  1. Przeszłam. Dziękuję, kocham Was... xd

    Gratuluję Ble, Beki, Roxi, Pasteli, Darii i reszcie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeah ! Przeszłam ! Gratuluję wszystkim ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest dziekuję, przeszłam !

    OdpowiedzUsuń
  4. JUHU!!! przeszłam, a na liście mam mój numer z dziennika :D
    i pisze: "już mamy w planach prace nad kolejną edycjĘ"

    OdpowiedzUsuń
  5. przeszłam :) dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  6. ła, przeszłam :3 Gratulacje dla pozostałych. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. W czwartek będą informacje dotyczące (ogólne)na temat 1-go etapu,czy wyniki 1-go etapu ? Bo trochę nie rozumiem c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki dla wszystkich. Nie mogę się już doczekać 2 etapu.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jupi! Jestem. @Limy chyba informacje o 1 etapie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŻAL . WIĘKSZOŚĆ TYCH KTÓRE PSZESZŁY TO STELLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JA NIE JESTEM I NIE PRZESZŁAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam styl twojej wypowiedzi sugeruje, że był to dobry wybór, abyś nie przeszła. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja nie jestem Stellą, a przeszłam... Ale nie jestem, bo mi wygasła, a nie mam już kasy na fonie :( @Diamoo. @pannaniebanalna, zgadzam się :)

      Usuń
    3. hahaha ,racja pannaniebanalna :D

      Usuń
  11. Ja nie mam stelli i jestem. Tu chodzi o twarz, jak masz twarz jak pelikan, to nawet jak masz stelle to ci nic nie da. @Anonimowy oni nie patrza na stelle. Stella daje tylko ogloszenia i kolorowy nick. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy, Jeśli chcesz być na gossiperze, podaj nick. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Od kiedy jestem "sławna"? xd

      Usuń
    2. Jestem sławna? Oo. ;D

      Usuń
  14. Oj szkoda nie dostałam się.
    Ale trudna.
    Gratuluje tym,którym się udało.
    A ja spróbuje dostać się do kolejnej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  15. JUPI JE! przeszłam! anonimie-ja nie miałam stelli a przeszłam a z resztą co ma do tego stella?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy {ten o 03:27 } ja przeszłam, a mnie nikt nie zna. *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będzie problemem jak zmieniłam nick z Dusika12 na Tomodachi♥? :'c

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimie, jasne, że nie będzie problemu. ;) Dzięki za informację. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łiii strasznie się ciesze że przeszłam i gratuluje pozostałym :)



    Nora1999

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeszłam! jupiii.;D | Blanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeszłam ! jak zobaczyłam to nie mogłam uwieżyc !! Myślałam że nie przejdę , a tu takie zaskoczenie !



    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, tu zwyczajna_XD
    Zmieniłam nick na AllOverTheWorld. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a od kiedy można wysyłać na 2 etap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 1 etap, nie drugi. :'3

      Wszystko jest dokładnie napisane w tej notce.

      Usuń
  24. Gratuluję wszystkim i cieszę się strasznie, że mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się bardzo ciesze że się dostałam i... gratuluje innym:)

      Usuń
  25. kiedy będzie można zobaczyć oficjalną informację o 1 etapie ?wiem że w czwartek(czyt.dzisiaj)ale o której godzinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbrójmy się w cierpliwość. :'3

      Usuń
  26. O fck, przeszłam. :o
    łiii. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ojej przegapiłam posta :( szkoda bo chętnie stworzyłabym te stylizacje ,pech to teraz czekam na kolejną edycje :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku! Będzie nam bardzo miło, jeśli podzielisz się z nami swoim zdaniem lub sugestią.